مجنــــ،،،ــــــــونــ،،ـــــــهــــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجنــــ،،،ــــــــونــ،،ـــــــهــــا

منتـــــ،،،،ـــــــــدى مجنــــ،،،ــــــونــــهــــا كـــ،،ـــل مـــاهـــ،،ـــو جــ،،ـديــد هتــ،،ـــلاقــيـــه عنــ،،ــدنـــا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كولكشن من افضل النكت الفكاهية حتمـــــــــــــوت من الضحك

كاتب الموضوعرسالة
Mosly
Admin

المساهمات : 4

كولكشن من افضل النكت الفكاهية حتمـــــــــــــوت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: كولكشن من افضل النكت الفكاهية حتمـــــــــــــوت من الضحك   كولكشن من افضل النكت الفكاهية حتمـــــــــــــوت من الضحك Emptyالإثنين يناير 21, 2013 12:06 am

Laughing عايز تجدد نشاطك وتكسر اي روتين في حياتك اعرف اخر احلى مجموعة نكت مصرية مضحكة و جامدة جدا Laughing

اتمنى ان تنال اعجابم Very Happy

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

واد كسلان جدا شغال في ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دي حاجة سهلة قوي، وشاله المعلم على كتفه واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم .

Laughing Laughing Laughing

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .

مره اثنين بيفشورو علي بعض الاول بيقول الي الثاني تتصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان الثاني قوله ايه يعني انا ماما جابتلنا باميه طولها متر الاول قام قاله بتطبخوها فين دي قله في حله امك .

اتنين حشاشين قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعد معايه امبارح قاله مين أبو لهب و أبو جهل فقاله ياراجل دول ماتوا من زمان قاله طيب اسئل ابنى احمد قاله يااحمد قاله نعم يا بابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله مش فاكر بس العر بيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش .

مره واحد فشار قوي بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحرا، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشي فى الصحرا طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت .

مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنوا الهرم فى اد ايه .. قاله 50 سنة قاله ياه ليه ؟ قاله اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم

اتنين زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة ليه ؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحي وبيلعب .

ببياع في القطر لما بينادي بيقول ايه ؟ : صلى على رسول الله ، لا بنشحت و لا بنقول لله ، معايا أستك ياباني تمطه يرجع لك تاني ، معايا طبق صيني ما ينكسرش ، اللي يكسر واحد أطلع له ربع جنيه ، اللي يكسر اتنين اطلع له نص جنيه ، اللي يكسر التالت اطلع ديك امه

مره واحد قال لمراته ايه رايك نعمل جمعية .. قالت : ازاي ؟؟ قل لها كل يوم ابوسك بوسه واديكى جنيه فوافقت .. فجه اخر الشهر لقي معاها تسعين جنيه فسالها : ايه الفلوس ديه ؟؟ فقلتله : اسكت مش ابو ابراهيم جارنا دخل معانا بنفرين.

واحدة قالت لجوزها عايزين ندبح خروف بمناسبة 25 سنة على جوازنا قام قالها و ايه ذنب الخروف فى غلطة ارتكبها حمار

مره كانت نانسي عجرم ماشية بالسوق لقت بغبغان قعد يناديلها عجرم عجرم عجرم .. عاجبها جدا و اشترته راحت عالبيت وحطتوا بقفص قام بليل جالها واحد قام قعد الببغان يقول خاينة خاينة … فراحت رجعته و حكت لصاحبه القصة قام سخن ميه وحطه فيها ونتفلوا ريشه المهم بعد سنه رجعت مشيت بالسوق و كان الببغان تغير لونه و حلي صوته فقعد الببغان ينادي نانسي نانسي نانسي فراحت لتشتري بس قالتلوا للبياع ممكن امتحن الببغان قلها تفضلي قامت قعدت تسأله يا ببغان إذا إجا لعندي واحد بليل شو بتقول قلا أبوكي قالتلوا إذا 2 قلا أبوكي و أخوكي قالتلوا إذا3 قلا أبوكي و أخوكي و أخوكي قالتلوا إذا 4 قام قال الببغاء لصاحبه: قم يا عم سخن ميه

Mohamed Mosly
[/size]

كولكشن من افضل النكت الفكاهية حتمـــــــــــــوت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجدد النكت على مجنونها وبس
» نكت منتدى مجنونها هتموت من الضحك
» كولكشن روعه من السيارات 2013 من مجنونها